Gratis 8 ukers treningsprogram for deg som sitter i karantene

Treningssentrene er stengt og mange sitter i karantene. Men det er ingen grunn til å bli inaktiv. NEMUS har laget et 8-ukers treningsprogram som kan utføres uten utstyr.

Programmet går over 8 uker og oppdateres med nye øvelser og/eller variasjoner av øvelsene hver andre uke. Passer for deg som har trent før og for deg som ikke har trent så mye før.
Det trenger ikke være avansert. Alt du trenger er din egen kropp, vegg, bord, matte og godt mot.

 

Uke 1 og 2

Programmet består av 5 øvelser hvor det er to variasjoner av hver øvelse, og du velger selv hvilken du vil ta.
Programmet utføres som en enkel sirkeltrening hvor du bruker stoppeklokke på telefonen eller laster ned en app (f.eks. Tabata Pro).
Du jobber 45 sekunder av gangen og har 15 sekunder pause mellom hver øvelse. Du går gjennom alle 5 øvelsene før du tar en pause på 1-2 minutter. Deretter gjentas runden. Du bestemmer selv hvor mange rundt du utfører og kan variere dette ut fra hvor mye tid du har tilgjengelig, alt fra 2-6 runder er bra. For optimal effekt utføres programmet ca 3 ganger i uken eller annenhver dag.
Ta vare på deg selv og de rundt deg. Lykke til!

Ønsker du programmet?

Fyll ut skjemaet under med navn og e-post så sender vi deg de to første ukene av programmet. Du vil deretter motta oppdateringer av programmet annenhver uke per mail de neste 8 ukene.